2010. február 14., vasárnap

Rutin IV.-VII.

IV. alkalom:

Elérkezett a műszaki óra, kézhez kaptunk egy A4-es lapot amin le volt írva minden fontosabb tudni való. Konkrétan hogyan kell ellenőrizni az autót napi első indulás előtt, amit persze a való életben senki sem tesz meg és így fordulhat elő, hogy az ember megnyomott autóval közlekedik napokig közben nem is tud róla.

Egész órán ment a műszaki, egyetlen emlékezetes momentum az volt, amikor az oktató a "műszakis" srác kezébe nyomta az elakadást jelző háromszöget (mekkora mák, hogy nem az én kezemben landolt), hogy nyissa ki, majdnem sikersen eltörnie. Ennek az incidensnek köszönhetően, sikerült az első ba(s)zdmeget kicsalogatni az oktató szájából (igaz azótatól nem hallottam tőle...)

V. alkalom:

Gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni... Szól az örök recept, ha valamit meg akarsz tanulni. A kötelező gyakorlatok egész jól mentek, így jutalmul kivihettem a gépet lemosatni. Első forgalmi élmény kicsit spirituálisra sikeredett. Különösebb probléma igazából nem volt, persze az oktató bele-bele piszkalt a dolgokba csak, hogy a megfelelő mederbe tereljen, de egész idő alatt teljesen olyan érzésem volt, mintha nem én vezetnék csak a vezető ülésből nézném a történeseket. Mindegy fucsa volt, de igazából szimulátorhoz képest nem sokban különbözött :)

Amikor vittem a mosóba a kocsit még egész nagy hó volt az oda vezető úton, csak két keréknyom mutatta, hogy hol van az út. De a gigantikus rutinommal végülis sikerült eljuttatni a kocsit a célhoz :)

Ami érdekes, hogy 1 jobbkezesnél nekem adtak elsőbbséget és egy elsőbbség adás kötelező táblánál egy teherautó engedett el. Most két oka lehet ennek, senki sem tudja a kreszt vagy ennyire félnek a tanuló vezetőktől.

VI. alkalom:

Csak gyakoroltunk és felidéztük a műszaki tudásom, ami néhol megkopott.

VII. alkalom:

Az óra első felében végig próbáltuk a gyakorlatokat, tolatva beállást többször is, ugyanis kicsit gyengélkedett előző alkalmakkor. Mivel minden jól ment másnap pedig már rutin vizsga volt, kimentünk egy picit forgalomba. Most nem volt annyira vészes a vezetés, indexelési reflexek megvannak, piros lámpát meg szeretem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése