2010. január 10., vasárnap

Kresz vizsga II. - Tanfolyam

Sokat nem hezitáltam, hogy melyik autós iskolába íratkozzak be, már korábban kinéztem magamnak a Csigavér Autós-Motoros iskolát. Igazából akkor sikerült tartósabban bevésni a memóriámba az iskola nevét, amikor melóból jöttem haza taxival és a Fiumei úton egy "Csigavéres" autó a sűrű forgalomban cikkázott össze-vissza mindenkit megelőzve. Akkor csak annyit bírtam kinyögni, hogy "a mester megmutatta, hogyan is kell ezt csinálni".

Az oldalukon van egy jelentkezési űrlap, ahol meg kell adni a telefonszámot és visszahívnak. Igazából telefonon maximum infót lehet kapni, hogy mikor van tanfolyam, mennyibe kerül, kb. azt mintha valaki bemenne személyesen érdeklődni. Ezután tiszteletem tettem a keletinél lévő irodánál és a beíratkozással kapcsolatos papirmunkát bolgodan elvégeztem és átnyújtottam a ügyintéző hölgynek. A lehetőségek közül az intenzív kresz tanfolyamot választottam, ami azt jelenti, hogy 2 hétvégen 2x3 óra alatt leadják az anyagot. Első hétvégén műszaki, második héten pedig maga a kresz várt rám. A tanfolyamon átfedés van két csoportok között, így egyszerre két csoport ül bent elméleten. Van aki már elvégezte a kreszt és neki már csak a műszaki kell vagy fordítva, van aki csak most kezdte a tanfolyamot és műszakival vagy kresszel kezd. Engem nem nagyon zavart a megoldás, hely volt bőven (oktober vége, valószínű azért). Az oktató nő volt, előadónak teljesen megfelelt, nem untam magam és nem is kalandoztam el. Projectoron ki volt vetítve az aktuális anyaghoz tartozó prezentációs anyag, igaz néhol nem működtek funkciók ill. nem volt teljesen naprekész sem. Mindenesetre a tanfolyamot egy 10-es skálán 7.5-re értékelném, igaz volt egy csomo dolog amiről nem esett szó. Engem különösebben nem érdekelt mert csak azért mentem a tanfolyamra, hogy meghallgassam hátha mondanak valami olyat amit nem tudok magamtól megtanulni.

A tanfolyam alatt érkezik fotós és orvos is , így ezekkel nem kell foglalkoznunk (piros pont!). A tanfolyam végén kapunk egy kis jegyzetfüzetet amiben tematikusan fel vannak sorolva a tanultak, igaz csak áttekintés jellegűen, valamint ki kell töltenünk egy értékelést, hogy hogyan tetszett tanfolyam. A jegyzet sajnos egy rossz minőségű fénymásolat, így sok ábrát nem lehet látni (feket pont!).

Miután végeztünk az elmélettel van egy konzultációs óra, ahol teszteket lehet tölteni és a hibásakat meg lehet beszélni az oktatóval. Ezen nem vettem részt, mert tesztet otthon is tudok tölteni.

A következő lépés az volt, hogy elmentem az irodába befizetni a viszgát. Adtak egy telefonszámot amit fel kellett hívni, hogy itt kell jelentkezni a vizsgára. Még sikerült az évre vizsgaidőpontot kapnom, december 11-re. Ha ez nem sikerült volna, akkor szívhattam volna az új kresz miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése